Unitra

Unitra

UNITRA to marka posiadająca historię i tradycję, których mogłoby pozazdrościć jej wiele aktualnie znanych, światowych marek. Historia ta sięga lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku, zatem mówiąc UNITRA mamy na myśli markę o ponad półwiecznej tradycji.

UNITRA niosła, niesie i będzie nieść wiele wartości. Jest to marka, która jak żadna inna posiada ogromny ładunek emocjonalny, dzięki czemu może stanowić swoisty most pomiędzy tradycją i historią, a nowoczesnością i teraźniejszością, czy nawet przyszłością.

Na fundamencie marki z ponad półwiecznym stażem powstały i będą powstawać produkty, które z jednej strony są i pozostaną utrzymane w tradycyjnej stylistyce (tzw. retro), z drugiej zaś strony ich nowoczesność w rozumieniu sprostania współczesnym, funkcjonalnym wymaganiom, nie będzie w najmniejszy sposób odstawała od masowych produktów konkurencji. Przy czym będą one tańsze, lepsze i do tego trwalsze - tak jak przystało na Unitrę.

Czym jest UNITRA dla poszczególnych pokoleń? Dla jednej części społeczeństwa UNITRA jest żywym wspomnieniem czasów młodości, dla drugiej jest tajemniczym i wyjątkowo ekscytującym obszarem do eksploracji, z kolei dla trzeciej, młodej części społeczeństwa, nieświadomej epoki PRL, wychodzącej z założenia, że aktualnie wszystko jest produkowane wszędzie, UNITRA może być synonimem polskości i przywiązania do tego co nasze, bo sama myśl wywodzi się z Polski i tu ma korzenie historyczne.

Atutem marki jest polskość połączona z trwałością, niebanalnym wzornictwem w stylu retro i nowoczesną funkcjonalnością.